Voiko työvoimatoimistoon (TE) ilmoittaa osoitteekseen poste restante? Onko silloin oikeutettu työttömyystukiin yms. etuihin ja palveluihin? Voiko pankkiin…

Kysytty

Voiko työvoimatoimistoon (TE) ilmoittaa osoitteekseen poste restante? Onko silloin oikeutettu työttömyystukiin yms. etuihin ja palveluihin?

Voiko pankkiin ilmoittaa osoitteekseen poste restante? Voiko avata tilin, tai saako pitää jo olemassa olevan tilin palveluineen?

Olen saanut asiasta täysin ristiriitaista tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nordea pankilta sain vastauksen, että voi ilmoittaa osoitteekseen poste restanten ja avata tilin. Mutta esim. pankkikorttia ei läheteä poste restanteen. TE toimiston sivuilla ilmoitetaan ainoastaan asiakirjojen lähettämisestä postitse. Asiaa voisi kysellä heiltä suoraan.

http://www.te-palvelut.fi/te/fi/nain_asioit_kanssamme/te_palvelut/index…