Voiko teiltä tilata lastenkirjan Viluinen Pingviini Walt Disney. Minkä hintainen?

Kysytty

MOI! Voiko teiltä tilata lastenkirjan Viluinen Pingviini Walt Disney. Minkä hintainen?

Vastaus

Vastattu

Hei, valitettavasti ei voi tilata. Kysy kirjastonhoitajalta on tietopalvelu, ei kirjakauppa. Teos "Viluinen pingviini" on julkaistu ensimmäisen kerran jo 1975 ja on kirjastoissakin kovin harvinaiseksi jo käynyt. Vuoden 2002 painosta löytyy kuitenkin ja esimerkiksi Oulun kaupunginkirjastosta sitä voi pyytää kaukolainaksi oman kirjaston kautta. Antikvariaateilla ei sitä juuri nyt näytä olevan tarjolla, joten omaksi ostaminen voi viivästyä.

Heikki Poroila