Voiko Taavi Soininvaaran viimeisimmästä teossarjasta josta on aikaisemmin ilmestynyt äänikirjat, ja nyt kun on ilmestynyt viimeisin kirja ja josta on tulossa…

Kysytty

Voiko Taavi Soininvaaran viimeisimmästä teossarjasta josta on aikaisemmin ilmestynyt äänikirjat, ja nyt kun on ilmestynyt viimeisin kirja ja josta on tulossa äänikirja, laittaa alustavan varauksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme tällä hetkellä voi ottaa alustavia varauksia. Varauksen voi jättää heti, kun materiaali löytyy HelMet-tietokannasta saapuneena jollekin kirjastolle.

Valkoisen kääpiön äänikirjaversion ilmestymispäiväksi meille on ilmoitettu 15.9., johon täytyy lisätä pari viikkoa käsittelyaikaa, ennen kuin se saadaan kirjastoihin.

Espoossa ollaan ottamassa käyttöön kirjastojärjestelmän oma hankintajärjestelmä, jolloin varauksia voi jättää heti, kun materiaali on tilattu kirjastoihin. Parannusta palveluumme on siis luvassa!