Voiko Seinäjoen maakuntakirjastossa tai jossakin muualla digitoida mini dv videotallenteita esim. muistitikulle. Itselläni hajosi vanha videokamera ja nyt en…

Kysytty

Voiko Seinäjoen maakuntakirjastossa tai jossakin muualla digitoida mini dv videotallenteita esim. muistitikulle. Itselläni hajosi vanha videokamera ja nyt en pysty enää katsomaan vanhoja mini dv tallenteita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Valitettavasti mini dv:n digitointi onnistuu vain, jos mukana on toimiva videokamera ja piuhat, joilla se yhdistetään laitteeseen. Tietojemme mukaan Etelä-Pohjanmaan muissakaan kirjastoissa ei tällaista mahdollisuutta ole.

Lisätietoja Seinäjoen kaupunginkirjaston digitointitilan laitteista saat sivulta http://www2.seinajoki.fi/kirjasto/digitointi.html.