Voiko sähköisesti lainata Tikka: Yritysverotuksen perusteet 1995 tai uudempi Andersson-Ikkala: Elinkeinoverolainsäädännön kommentaari 1996

Kysytty

Voiko sähköisesti lainata
Tikka: Yritysverotuksen perusteet 1995 tai uudempi
Andersson-Ikkala: Elinkeinoverolainsäädännön kommentaari 1996

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa soittaa niihin kirjastoihin joissa kirjoja Plussan mukaan on hyllyssä. Voit pyytää kirjat lähetettäväksi siihen kirjastoon, josta haluat ne lainata. Puhelinnumerot kuhunkin kirjastoon löydät puhelinluettelosta sekä kaupunginkirjaston etusivulta http://www.lib.hel.fi/ kohdasta "kirjaston toimipisteet".