Voiko saada paperi versiona määrätyn päivän iisalmen sanomaa vuodelta 1955. Paljonko se maksaisi ja minkä kokoisena se olisi. Kiitos

Kysytty

Voiko saada paperi versiona määrätyn päivän iisalmen sanomaa vuodelta 1955. Paljonko se maksaisi ja minkä kokoisena se olisi. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Iisalmen kirjastossa on vanhoja Iisalmen sanomia mikrofilmeinä ja paperisina vuosikertoina. Kirjastossa voi itse tallentaa mikrofilmeistä muistitikulle haluamansa osan lehdestä. Tämä on maksutonta. Voit myös ottaa paperikopioita lehtien vuosikerroista. Kopion hinta on 50 senttiä sivulta. Palvelukopioita ei oteta, eli kopioita ei lähetetä postitse asiakkaalle.

Jos asut Iisalmen Rutakko-kirjastojen alueen ulkopuolella, kysy kaukopalvelumahdollisuudesta lähikirjastostasi.

Tarkempia tietoja saat ottamalla yhteyttä Iisalmen kirjastoon, alla yhteystiedot:

http://www.iisalmi.fi/Suomeksi/Palvelut/Kulttuuripalvelut/Kirjasto