Voiko n 1910 - 1920 - luvulta Nurmijärveltä (ehkä Perttula) otetun valokuvan paikan ja tapahtuman selvittää. Kuvassa joukko ihmisiä kokoontuneena kuvattavaksi.

Kysytty

Voiko n 1910 - 1920 - luvulta Nurmijärveltä (ehkä Perttula) otetun valokuvan paikan ja tapahtuman selvittää. Kuvassa joukko ihmisiä kokoontuneena kuvattavaksi.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Ajattelisin, että Nurmijärven museon henkilökunnalta voisi tiedustella asiaa tai saada heiltä tietoa, mistä asiaa voisi kysyä.

https://www.nurmijarvi.fi/kuntalaisen-palvelut/kulttuuri-ja-vapaa-aika/museo/yhteystiedot/