Voiko musiikkikirjastosta ladata musiikkia. Minun täytyisi saada 17 danses du 13e et 14e siècle ladattua omalle tietokoneelleni, onko se mahdollista…

Kysytty

Hei,
voiko musiikkikirjastosta ladata musiikkia. Minun täytyisi saada 17 danses du 13e et 14e siècle ladattua omalle tietokoneelleni, onko se mahdollista internetin kautta, vai täytyykö minun lainata musiikki cd-muodossa? Musiikki on teidän sivuillanne: kuuntele ja lataa musiikkia:Tuntemattomien säveltäjien 17 tanssia 1200- ja 1300-luvulta;17 danses du 13e et 14e siècle .
Jos tätä cd:tä ei voi ladata netin kautta, niin mistä kirjastosta helsingissä löydän tämän musiikin?
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetissä on digitoituja ja MP3-formaattiin sirrettyjä vanhoja lp-levyjä vapaasti ladattavana käyttäjän omalle tietokoneelle. Digitoidun musiikin saa esiin HelMet-aineistonhaun sanahausta kirjoittamalla hakutermiksi verkkoaineisto ja valitsemalla seuraavan luettelon linkeistä sopivan. Ohjeet http://www.lib.hel.fi/fi-FI/musiikkisivut/digimusa Jokin MP3-toisto-ohjelma vaaditaan. Esim. Windowsin Media Playerilla voi valitun musiikin tallentaa omalle CD-levylle (tallennus CD-levylle – tallenna toisto). 17 danses du 13e et 14e siècle http://www.helmet.fi/record=b1781897~S9*fin sisältyy alun perin 1954 julkaistuun äänilevyyn Das zentrale Mittelalter. HelMet-kirjastoissa kyseistä levyä ei ole.