Voiko minun kirjastokortin aktivoida uudelleen? Minun kirjastokortin numero on 200000xxxxxxxx, mutta viimeisestä lainauksesta on kulunut 4vuotta.

Kysytty

Hei,

Voiko minun kirjastokortin aktivoida uudelleen?
Minun kirjastokortin numero on 200000xxxxxxxx, mutta viimeisestä lainauksesta on kulunut 4vuotta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortti poistetaan rekisteristä jos sitä ei ole käytetty kolmeen vuoteen. Rekisteristä poistettua kirjastokorttia ei voi aktivoida uudelleen. Uuden kirjastokortin saa mistä tahansa Helmet-kirjastosta ilmoittamalla osoitteen ja esittämällä voimassa olevan henkilöllisyystodistuksen.

Tarkemmat tiedot löytyvät Helmet-kirjaston nettisivuilta
https://helmet.finna.fi/Content/kirjastokortti-ja-lainaaminen.