Voiko Mikrobitti - lehden tiettyjä numeroita varata? Ei näyttäisi onnistuvan taskukirjastosovellukssa. Terv. Olli

Kysytty

Hei, voiko Mikrobitti - lehden tiettyjä numeroita varata? Ei näyttäisi onnistuvan taskukirjastosovellukssa.
Terv. Olli

Vastaus

Vastattu

Taskukirjaston kautta ei voi varata tiettyä lehden numeroa. Nämä varaukset täytyy tehdä Helmetin selainversion kautta.
Mikrobitin numeroiden varaus kyllä onnistuu. Etsi ensin haluamasi numero ja kirjaudu kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla. Kun olet kirjautunut, lehden numerovalikko aukeaa ja pääset valitsemaan haluamasi lehden.
Mikrobitti:
https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2220386?lang=fin