Voiko metsossa lukea TurunSanomat 2017 vuoden kuolinilmoitukset tai maariassa ilmestyvän lehden 2017

Kysytty

Voiko metsossa lukea TurunSanomat 2017 vuoden kuolinilmoitukset tai maariassa ilmestyvän lehden 2017

Vastaus

Vastattu

Hei

Ikävä kyllä Metsossa sanomalehtiä säilytetään ainoastaan 1-2 kuukautta (Kirjaston lehtikokoelmat [Tampereen kaupunki - Kirjastot - Asiakkaana kirjastossa ]). Vanhoja lehtiä löytyy mikrofilmattuna, mutta tuskin kuitenkaan vuoden 2017 lehtiä. Maarian alueen lehdestä minulla ei ikävä kyllä ole tietoa. Todennäköistä on, että lehteä ei ole Metsoon tilattu, eikä sitä olisi muutenkaan säilytetty kuin Tampereen kirjaston verkkosivulla mainitut 1-2 kuukautta.

0 ääntä

Kommentit