Voiko Lauttasaaren kirjastoon viedä omia kirjoja joista haluaa eroon? eli onko siellä kierrätyspiste?

Kysytty

Hei! Voiko Lauttasaaren kirjastoon viedä omia kirjoja joista haluaa eroon? eli onko siellä kierrätyspiste?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauttasaaren kirjastossa on kirjojen kierrätyspiste, tosin hyvin pieni sellainen noin tusinalle kirjalle.