Voiko Lappeenrannan maakuntakirjaston "kautta" lainata muidenkin kirjastojen kirjoja ( kaukolaina? ), jos Lappeenrannasta ei etsimääni kirjaa löydy? Kyseinen…

Kysytty

Voiko Lappeenrannan maakuntakirjaston "kautta" lainata muidenkin kirjastojen kirjoja ( kaukolaina? ), jos Lappeenrannasta ei etsimääni kirjaa löydy? Kyseinen kirja on "Eurooppaoikeus, 2000 ( Joutsamo ym. ) ".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainaan on mahdollista tilata kirjoja, jotka eivät kuulu meidän kirjaston kokoelmiin. Maakuntakirjastoilla on velvoite lähettää kokoelmistaan kaukolainoja muille kirjastoille. Voimme tilata kirjaa sinulle kaukolainaksi, kaukolainan hinta on 2 € maakuntakirjastoista ja 7 € yliopistokirjastoista.

Kysymääsi kirjaa on myös Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulun liiketalouden yksikön kirjastossa käsikirjastokappale (sitä ei siis saa kotilainaan).