Voiko kirjastosta saada tietoa esim.lainaushistotia, kun ei muista mitä kirjoja on lainannut?

Kysytty

Voiko kirjastosta saada tietoa esim.lainaushistotia, kun ei muista mitä kirjoja on lainannut?

Vastaus

Vastattu

Vaski-verkkokirjastossa Lainaushistoria-sivulla voit tarkastella aikaisempia lainoja. Kirjaudu sisään verkkokirjastoon https://vaski.finna.fi/ kirjastokortin numerolla ja 4-numeroisella tunnusluvulla. Jos tunnusluku puuttuu, voit noutaa sen mistä tahansa Vaski-kirjastojen toimipisteestä. Muista mukaan henkilöllisyystodistus.

Voit kirjautumisen jälkeen hallita lainaushistorian tallentumista Omat tiedot -sivulla olevasta Tallenna lainaushistoria -pudotusvalikosta. Vaihtoehdoilla "Oletus" ja "Kyllä" lainaushistoria tallentuu, ja vaihtoehtolla "Ei" tallentumisen voi pysäyttää. Vaihtoehto "Ei" ei tyhjennä jo kertynyttä historiaa. Lainaushistorian voi tyhjentää Lainaushistoria-välilehdellä olevaa "Tyhjennä historia" -painiketta painamalla.