Voiko kirjastosta ostaa nuottikirjan?

Kysytty

Hei,voiko kirjastosta ostaa nuottikirjan?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kirjastosta ei voi ostaa uusia nuottikirjoja. Kokoelmasta poistettuja nuottikirjoja ja muuta aineistoa voit ostaa itsellesi ja yleensä hinta on 1€/kpl.

Mainitsemasi nuotti on kirjaston kokoelmissa ja voit varata sen itsellesi Turun kirjastoihin. Tai miten sinulle parhaiten sopii se noutaa. Varaaminen on ilmaista.

https://vaski.koha-suomi.fi/cgi-bin/koha/catalogue/detail.pl?biblionumb…