Voiko kirjastosta lainata äänikirjoja sekä niiden kuunteluun soveltuvia laitteita ja kuulokkeita?

Kysytty

Voiko kirjastosta lainata äänikirjoja sekä niiden kuunteluun soveltuvia laitteita ja kuulokkeita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta voi lainata kotiin äänikirjoja. Laina-aika on 4 viikkoa. Esimerkiksi Lohjan pääkirjastossa aikuisten suomenkielisiä kaunokirjallisuuden äänikirjoja on melkein 600.

Meillä on myös kotiin lainattavia soittimia, jolla voi kuunnella cd- ja mp3 -muodossa olevia levyjä. Laitteissa on kuullokkeet.