Voiko kirjastossa skannata dokumentteja muistitikulle? Maksaako se jotain? En löytänyt tietoa kotisivuilta, sivut ovat aika sekavat,,, kun painan tuota kysy…

Kysytty

Voiko kirjastossa skannata dokumentteja muistitikulle? Maksaako se jotain? En löytänyt tietoa kotisivuilta, sivut ovat aika sekavat,,,

kun painan tuota kysy kirjastonhoitajalta namiskaa, tulee vaan jotain erroria,,,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Pääkirjaston uutistorilla voi skannata A4 kokoisia dokumentteja varattavalta asiakaspäätteeltämme tai voit lainata kannettavan tietokoneen mihin voimme lainata skannerin mukaan.

Asiakaskoneidemme käyttö, skannaaminen ja kannettavien lainaus on ilmaista.