Voiko kirjastoon tuoda kulttuuritapahtumien esitteitä. Kirjastoissa näyttää olevan telineitä, joissa on erilaisia esitteitä kulttuuritapahtumista. Kiitos ja…

Kysytty

Hei,
Voiko kirjastoon tuoda kulttuuritapahtumien esitteitä. Kirjastoissa näyttää olevan telineitä, joissa on erilaisia esitteitä kulttuuritapahtumista.

Vastaus

Vastattu

Kirjastoilla voi olla erilaisia käytäntöjä esille laitettavien julisteiden ja esitteiden suhteen. Kulttuuritapahtumiin suhtaudutaan myönteisesti. Usein esitetilat ovat vähäiset eikä kaikille riitä tilaa. Esitetilat voi olla siitä syystä rajoitettu vaikka vain kaupungin omien toimijoiden esitteille tai aivan lähistöllä oleville tapahtumille. Sen vuoksi on parasta kysyä asiaa jokaisesta kirjaston toimipisteestä, jonne esitteitä haluaisi esille.