Voiko kirjaston tietokoneelta lainata kirjoja, olen pari kertaa yrittänyt, mutta se ei ole toiminut. Minulla on tunnusluku. Asun Tikkurilassa

Kysytty

Voiko kirjaston tietokoneelta lainata kirjoja, olen pari kertaa yrittänyt, mutta se ei ole toiminut. Minulla on tunnusluku. Asun Tikkurilassa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupunginkirjastoissa lainata voi ainoastaan virkailijan kautta tai lainausautomaatilla. Tunnusluvun avulla voit varata käyttämäsi kirjaston lainassa olevia kirjoja. Kortin numeroa ja tunnuslukua käyttämällä voi myös tarkistaa esim. omia lainojaan yleisöpäätteeltä.