Voiko Jyväskylässä kirjastosta lainata tiibetiläisiä äänimaljoja?

Kysytty

Hei!
Voiko Jyväskylässä kirjastosta lainata tiibetiläisiä äänimaljoja?

Vastaus

Vastattu

Hei! Valitettavasti meiltä ei voi lainata tiibetiläisiä äänimaljoja, mutta monia muita soittimia on lainattavissa pääkirjastosta. Niistä löydät lisätietoja tästä verkkokirjaston uutisesta.