Voiko Jyväskylän kaupungin pääkirjastossa tulostaa ja mitkä ovat tulosteiden hinnat per kpl?

Kysytty

Voiko Jyväskylän kaupungin pääkirjastossa tulostaa ja mitkä ovat tulosteiden hinnat per kpl?

Vastaus

Vastattu

Jyväskylän kaupungin pääkirjastossa voi tulostaa kaikissa kolmessa kerroksessa. Sekä mustavalkoiset että värilliset tulosteet maksavat 50 c/paperi. Tulosteet maksetaan 1. kerroksen palvelupisteeseen.