Voiko jossain Helsingissä käyttää ilmaiseksi paperileikkuria? (Kaupunkiverstaan sulkeuduttua.)

Kysytty

Voiko jossain Helsingissä käyttää ilmaiseksi paperileikkuria? (Kaupunkiverstaan sulkeuduttua.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa kysyä lähikirjastostasi, sillä useimmilla kirjastoilla on paperileikkuri ainakin henkilökunnan tarpeisiin ja kirjastolaiset ovat tunnettuja palvelualttiudestaan. Voit myös tehdä leikkurista hankintaehdotuksen: http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus