Voiko jonkun suomalaisen kirjaston koneilta käyttää Ruotsin kuninkaallisen kirjaston (Kungliga biblioteket) sanomalehtitietokantaa myös uusien, rajoitettujen…

Kysytty

Hei,
voiko jonkun suomalaisen kirjaston koneilta käyttää Ruotsin kuninkaallisen kirjaston (Kungliga biblioteket) sanomalehtitietokantaa myös uusien, rajoitettujen lehtien osalta? Osoite on: tidningar.kb.se
Ystävällisin terveisin

Vastaus

Vastattu

Kuninkaallisen kirjaston lehtihakusivulla annetaan tieto, että rajoitettuja lehtiä voi lukea vain tietyissä ruotsalaissa kirjastoissa.

https://feedback.blogg.kb.se/forums/topic/atkomst-till-upphovsrattsskyd…

Kannattaa ehkä silti kysyä asiaa Pohjoismaisen kulttuuripisteen kirjastosta Helsingin Kaisaniemestä.