Voiko Helsingissä jossain lukea uutta Hevosurheilu Ratsastus -lehteä? Hevosurheilu löytyy e-lehtenä, mutta ei siitä eri lehdeksi erotettua Ratsastus -osiota.

Kysytty

Hei,
voiko Helsingissä jossain lukea uutta Hevosurheilu Ratsastus -lehteä? Hevosurheilu löytyy e-lehtenä, mutta ei siitä eri lehdeksi erotettua Ratsastus -osiota.

Vastaus

Vastattu

Ratsastukseen keskittyvä Hevosurheilu Ratsastus ilmestyy vain digitaalisella alustalla, joten sitä ei ole mahdollista lukea paperilehtenä. Kyseinen julkaisu ei tällä hetkellä kuulu kirjastojen e-lehtivalikoimaan. Hevosurheilu-lehti sen sijaan on luettavissa ePress-palvelussa  E-kirjasto | helmet.fi (finna.fi).

Tässä uutinen muutoksesta: Ratsastus siirtyy kokonaan verkkoon (hevosurheilu.fi)

Hevosurheilu-lehden digitaalinen palvelu löytyy osoitteesta ratsastus.hevosurheilu.fi