Voiko Helsingin yliopiston kirjastoon palauttaa kirjan Helsingin kaupungin kirjaston kautta?

Kysytty

Voiko Helsingin yliopiston kirjastoon palauttaa kirjan Helsingin kaupungin kirjaston kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kesäkuussa 2006 voimaan tulleen maksutaulukon mukaisesti Helsinkiin palautetusta, muusta kuin pääkaupunkiseudun kaupunginkirjaston aineistosta peritään kuljetusmaksuna 6 euroa/aineistoyksikkö.