Voiko esim. espoosta lainattua aineistoa palauttaa helsinkiin ilman lisämaksua?

Kysytty

voiko esim. espoosta lainattua aineistoa palauttaa helsinkiin ilman lisämaksua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastot kuuluvat kaikki samaan HelMet-kirjastojärjestelmään, joten niistä kaikista lainattua aineistoa voi palauttaa niihin kaikkiin ilman lisämaksua.
Tutustu HelMet-kirjastojen käyttösääntöihin HelMet-verkkokirjaston www.helmet.fi linkistä Ohjeita -> Käyttösäännöt.