Visulahden mainoslaulussa on "kolme kohdetta kerralla. Kaikki on Saimaan rannalla." Mitkä ne kolme kohdetta ovat?

Kysytty

Visulahden mainoslaulussa on "kolme kohdetta kerralla. Kaikki on Saimaan rannalla."

Mitkä ne kolme kohdetta ovat?

Vastaus

Vastattu

Visulahden kolme kohdetta ovat seikkailu- ja vesipuisto Dinosauria, sisäleikkipuisto Hyperdino ja Visulahden vahakabinetti.

Lisätietoa niistä löydät muun muassa Visulahden nettisivuilta osoitteesta www.visulahti.fi.