Virvoitusta väsyneille ja raadollisille.pieni lohdutus ja rukouskirja 1895. kirjapaino jansson ja kumpp tampere.onko kirjalla mitään arvoa?

Kysytty

virvoitusta väsyneille ja raadollisille.pieni lohdutus ja rukouskirja 1895. kirjapaino jansson ja kumpp tampere.onko kirjalla mitään arvoa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme pysty arvioimaan vanhojen kirjojen arvoa. Kyyti-kirjastoista löytyy Vanhan kirjallisuuden hintaoppaita, joita voit varata omaan lähikirjastoosi. Niissä on listattu vanhojen kirjojen arvoja. Viimeisin kaksiosainen painos on ilmestynyt vuonna 2010.

Arviota kirjan arvosta voi kysyä myös antikvariaateista. Antikvariaattien yhteystietoja paikkakunnittain löytyy esimerkiksi antikvaari.fi:stä, tässä linkki Kotkan antikvariaatteihin. https://www.antikvaari.fi/kauppiaat/kunta/kotka