Virginia Andrews on kirjoittanut Foxworth Hall-sarjan.Haluaisin tietää mikä on sarjan kolmannen kirjan nimi ruotsiksi. Ensimmäinen on Skuggor i skogen, toinen …

Kysytty

Virginia Andrews on kirjoittanut Foxworth Hall-sarjan.Haluaisin tietää mikä on sarjan kolmannen kirjan nimi ruotsiksi. Ensimmäinen on Skuggor i skogen, toinen ja neljäs ovat Törnbädden ja Vindsträdgården.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Foxworth Hall -sarjan kolmas teos on ruotsiksi Blomblad för vinden (engl. Petals on the wind). Sarjassa on ilmestynyt viideskin osa, ruotsinkieliseltä nimeltään Lustgården (engl. Seeds of yesterday). Saatavuus- ja sijaintitiedot pääkaupunkiseudun kirjastoissa löytyvät HelMet-tietokannasta http://www.helmet.fi