Viola Ardenen kirjoja kirjastoissa?

Kysytty

Viola Ardenen kirjoja kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu

Viola Ardene -nimisen kirjailijan teoksia on etsitty palvelussamme aiemminkin. Tuolla nimellä ei löydy tietokannoista kirjailijaa.

Etsitty kirjailija on kaiketikin italialainen Viola Ardone. Hänen viidestä romaanistaan on suomennettu kaksi, Lasten juna (2022) ja Nimeni on Oliva Denaro (2023). Molemmat on suomentanut Laura Lahdensuu.

Viola Ardonen teoksia Helmetissä