Viisi asiaa (yritysviestinnässä), joilla on myönteinen merkitys, ja viisi asiaa, joilla on kielteinen merkitys?

Kysytty

Viisi asiaa (yritysviestinnässä), joilla on myönteinen merkitys, ja viisi asiaa, joilla on kielteinen merkitys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä kirjoja yritysviestinnästä Anders-aineistotietokannasta (http://webkirjasto.kpnet.fi ) kirjoittamalla Aihe/kohde-riville hakusanaksi organisaatioviestintä. Näin löydät esim. teoksen Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka: Yritysviestinnän abc, 1999.

Voit myös käydä kirjastossasi ja etsiä aineistoa suoraan hyllystä. Kaupunginkirjaston luokasta 69.35 ja Koulutuskirjaston luokasta 659. löydät yritysviestintää käsitteleviä kirjoja. Henkilökunta opastaa tarvittaessa.