Viialainen, R 2004 Eläinavusteinen terapia ottaa ensi askeleitaan Suomessa -teos on kateissa. Mistä löytäisin? Jos jossain kirjastossa kyseinen teos on, onko…

Kysytty

Viialainen, R 2004 Eläinavusteinen terapia ottaa ensi askeleitaan Suomessa -teos on kateissa. Mistä löytäisin? Jos jossain kirjastossa kyseinen teos on, onko mahdollista saada se omaan kirjastoon kaukolainana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että kyseessä on artikkeli eikä kirja. Eläinavusteinen terapia ottaa ensi askeleitaan Suomessa -niminen artikkeli, jonka on kirjoittanut Riitta Viialainen on ilmestynyt Dialogi-lehden numerossa 6/2004.

Lehti on luettavissa myös internetissä: http://dialogi.stakes.fi/NR/rdonlyres/0A583040-9AA4-4CF6-817E-89DFEE600…