Viettääkö Jyväskylän kaupunginkirjasto tänään Lainan päivää antamalla myöhästymislainat anteeksi?

Kysytty

Viettääkö Jyväskylän kaupunginkirjasto tänään Lainan päivää antamalla myöhästymislainat anteeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Jossain kirjastoissa on edelleen tapana järjestää päiviä, jolloin on mahdollista palauttaa myöhässä olevaa aineistoa maksutta kirjastoon. Meillä Jyväskylän kaupunginkirjastossa tällaisia päiviä ei ole, ei edes helmikuun 8., Lainan päivä. Vietämme nyt, 4.-7.5., Kirjan ja ruusun päivää.