Vieläkä teillä on laitteet VHS tallentaminen vaikka levylle tai musititikulle.

Kysytty

Vieläkä teillä on laitteet
VHS tallentaminen vaikka levylle tai musititikulle.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Varkauden kirjastolla ei ole ollut ikävä kyllä enää vuosiin toimivia digitointilaitteita. Niitä löytyy kuitenkin naapurikunnista eli Leppävirran ja Joroisten
kirjastoilta. Joroisten kirjastolla laitetta voi käyttää kirjaston tiloissa. Leppävirran kirjaston digitointilaitetta voi käyttää kirjastolla tai sen saa lainaksi kirjastokortilla myös kotiin.

Kannattaa kysyä näistä kirjastoista. Leppävirran kirjaston asiakaspalvelu: 044 797 5572 ja 044 797 5571.

Ja Joroisten kirjaston asiakaspalvelu: 040 017 6166.