Veskun 'Hyvää puuta' levyltä jäi pois Pauli Hanhiniemen tekemät kappaleet, mitähän niille tapahtui ja onkohan ne ulostettu jossakin? Kiitos jos löytyy vastaus,…

Kysytty

Veskun 'Hyvää puuta' levyltä jäi pois Pauli Hanhiniemen tekemät kappaleet, mitähän niille tapahtui ja onkohan ne ulostettu jossakin? Kiitos jos löytyy vastaus, hyvää kesää

Vastaus

Vastattu

Tutkimme lähteinä Vesa-Matti Loirin muistelmateoksia ja Pauli Hanhiniemen Kerran elettyä -elämäkertaa. Niistä ei vastausta löytynyt, ei myöskään verkkohauilla. Paulilta voisi ehkä suoraan tiedustella näistä kappaleista artistin facebook-sivuilla.

Oikein hyvää kesää myös sinulle!