Venäläinen dekkarikirjailija, jonka teokset sijoittuvat tsaarin Venäjälle, 1800-luvulle. Dekkareissa seikkailee sama poliisi. Luin 90-2000-luvulla. En saa…

Kysytty

Hei! Venäläinen dekkarikirjailija, jonka teokset sijoittuvat tsaarin Venäjälle, 1800-luvulle. Dekkareissa seikkailee sama poliisi. Luin 90-2000-luvulla. En saa kirjailijaa millään mieleeni.?

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla Boris Akunin? Hänen 1800-luvun lopulle sijoittuvissa dekkareissaan seikkailee Erast Fandorin -niminen etsivä.