Varatussa kirjassa Helmet-kirjastossa (esim. Iso Omena) on kirjan välissä lappu, jossa on varaustunnus ja muita tietoja. Miten tämä lappu kierrätetään?

Kysytty

Varatussa kirjassa Helmet-kirjastossa (esim. Iso Omena) on kirjan välissä lappu, jossa on varaustunnus ja muita tietoja. Miten tämä lappu kierrätetään? Onko vastaavaa materiaalia kuin kassakuitit, joita ei saa laittaa paperinkeräykseen vai kuuluuko paperinkeräykseen?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kirjan välissä oleva kuitti on kassakuittipaperia eli lämpöpaperia. Se kuuluu siis sekajätteeseen. Linkki HSY ohjeisiin.