Varatun aineiston noutoaika Helsinki, tajuton määrä tietoa nettisivuilla, mutta en millään mistään löytänyt tuota, ei tuolla haulla tai mitenkään muuten,…

Kysytty

varatun aineiston noutoaika

Helsinki, tajuton määrä tietoa nettisivuilla, mutta en millään mistään löytänyt tuota, ei tuolla haulla tai mitenkään muuten, kaikkea muuta todella paljon;-)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa varatun aineiston noutoajasta löytyy kohdasta Kirjastokortti ja lainaaminen, alaotsikolla Varaaminen.

Aineistoa säilytetään sinulle varattuna kuuden arkipäivän ajan. Viimeisen noutopäivän voit tarkistaa kirjautumalla asiakastietoihisi.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_…