Varasin netistä kirjan, joka on hyllyssä Herttoniemessä ja laitoin noutopaikaksi Lumon (Vantaa) kirjaston. Tuleeko kirja nyt Lumoon ja saan siitä ilmoituksen…

Kysytty

Hei!

Varasin netistä kirjan, joka on hyllyssä Herttoniemessä ja laitoin noutopaikaksi Lumon (Vantaa) kirjaston. Tuleeko kirja nyt Lumoon ja saan siitä ilmoituksen vai pitääkö minun hakea se Herttoniemen kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaamasi aineisto tulee Lumoon, ja voit noutaa se, kun olet saanut noutoilmoituksen joko postitse tai sähköpostitse.