Varasin kirjan ja kirjan tilan kohdalla lukee vain "varaus 11/11". Mitä tämä meinaa? Onhan kirja tulossa jossain vaiheessa?

Kysytty

Varasin kirjan ja kirjan tilan kohdalla lukee vain "varaus 11/11". Mitä tämä meinaa? Onhan kirja tulossa jossain vaiheessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaamastasi kirjasta on yhteensä 11 varausta, ja olet sijalla 11. Kiertäviä kappaleita pääkaupunkiseudun kirjastoissa on yhteensä kolme. Kirja on sinulle vuorollaan tulossa, mutta saattaa mennä parikin kuukautta.