Varasin juuri kirjan, jonka toimituspaikaksi valitsin Helsingin kirjastoauton. Kirjastoautoa koskevassa infossa nettisivuilla mainitaan, että varauksen…

Kysytty

Hei,
Varasin juuri kirjan, jonka toimituspaikaksi valitsin Helsingin kirjastoauton. Kirjastoautoa koskevassa infossa nettisivuilla mainitaan, että varauksen yhteydessä tulee ilmoittaa miltä pysäkiltä kirjan noutaa. Tällaista vaihtoehtoa (mainita pysäkkiä) ei missään vaiheessa annettu varausta tehdessä. Saanko varatun kirjan kuitenkin kirjastoautosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myönnän, että sivumme ovat tältä osin vähän hankalat. Kun teet varauksen, voit valita noutokirjastoksi Kirjastoauton ja samalla kirjoittaa haluamasi pysäkin laatikkoon, joka näkyy noutokirjaston alla. Mallin näet mukana seuraavasta tiedostosta.  Valitettavasti vain on niin, että valittua pysäkkiä ei pääse enää jälkeenpäin muokkaamaan. Voit joko poistaa varauksen ja tehdä uuden tai soittaa johonkin kirjastoon ja pyytää henkilökuntaa lisäämään varaukseesi noutopysäkin.  Jos soitat kirjastoon, varaudu kertomaan kirjastokorttisi numero.