Varasin erään oppikirjan HelMetin nettisivuilla. Kirja on Kivenlahdessa, mutta toimituspaikaksi laitoin Töölö. Ehtiikö kirja saapua Töölöön maanantaihin…

Kysytty

Varasin erään oppikirjan HelMetin nettisivuilla. Kirja on Kivenlahdessa, mutta toimituspaikaksi laitoin Töölö. Ehtiikö kirja saapua Töölöön maanantaihin mennessä? Varauksen tein juuri äsken.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On valitettavasti äärimmäisen epätodennäköistä, että se ehtisi maanantaiksi Kivenlahdesta Töölöön. Kannattaa varautua siihen, että se tulee ensi viikon loppupuoliskolla.