Valssi: "Valssi keinutti niin ". Säveltäjä Ilpo Taipale Löytyisikö nuottia?

Kysytty

Valssi: "Valssi keinutti niin ". Säveltäjä Ilpo Taipale
Löytyisikö nuottia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä Ilpo Taipaleen kappaletta Valssi keinutti niin ei ilmeisesti ole julkaistu nuottina. Huittisten kirjastosta löytyy nuottikokoelma Yksinäinen soittaja : Ilpo Taipaleen sävellyksiä ja sanoituksia, mutta siinäkään ei valitettavasti ole kyseisen kappaleen nuottia.