Vaccai, Niccolo: vokaliiseja (italiaksi), korkeampi ääniala, sisältää sekä partituurin että cd:n. Löytyykö sekä harjoitusvihkon että cd:n sisältävä setti?

Kysytty

Vaccai, Niccolo: vokaliiseja (italiaksi), korkeampi ääniala, sisältää sekä partituurin että cd:n. Löytyykö sekä harjoitusvihkon että cd:n sisältävä setti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee paketti nimeltä Metodo practico di canto italiano--high voice / hohe Stimme.Se sisältää 39-sivuisen laulunoppaan ja CD-levyn (tunniste M577081984). Se on julkaistu vuonna 2000, eikä kuulu vielä Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmaan. Espoon kaupunginkirjastossa se sen sijaan jo on Leppävaarassa ja Tapiolassa, joista sen voi tilata Helsingin kaupungikirjastoon. Ajantasaisen saatavuustiedon voitte tarkastaa aineistotietokanta Plussasta (http://www.libplussa.fi/).