Vaan, Saako kirjastosta lainaksi Kiinteistövälittäjän käsikirjaa?

Kysytty

Hei vaan, saako kirjastosta lainaksi Kiinteistövälittäjän käsikirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjaston kokoelmassa on tämä Kiinteistönvälittäjän käsikirja neljänä painoksena, joista vuosien 2010, 2010 ja 2015 versiot löytyvät hyllystä, uusimpaan 2017 on 28 varaajan jono. Eli kyllä saa, mutta jos vain uusin laitos kelpaa, sitä joutuu jonottamaan monta kuukautta (kokoelmassa on 6 kpl).

Heikki Poroila