V1449221 on sarja numero singer poljettava mikä on valmistettu vuosi

Kysytty

V1449221 on sarja numero singer poljettava mikä on valmistettu vuosi

Vastaus

Vastattu

Kyseisellä sarjanumerolla oleva Singer on valmistettu heinä-joulukuussa vuonna 1909.

Lähde: Singerin sarjanumeroluettelo: https://ismacs.net/singer_sewing_machine_company/serial-numbers/singer-v-series-serial-numbers.html

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Valmistus vuosi on 1901 kone on vanha joten ei löydy puolia olen kerinnyt äidiltäni ja olisin kiitollinen jos Puola löytyy jostain se on nykyisiä puolia pienempi matala leveyskin hiukan kapeampi. Jään odottamaan tietoa puolasta?