Uusi taskukirjaston korvaava appi: ohjeissa mainitaan iphone-laitteelle sen asentaminen vain safari-selaimella. miten asennan iphoneen sen apin firefoxiin?

Kysytty

Uusi taskukirjaston korvaava appi:
ohjeissa mainitaan iphone-laitteelle sen asentaminen vain safari-selaimella.
miten asennan iphoneen sen apin firefoxiin?

Vastaus

Vastattu

Kyse ei ole sovelluksesta, äpistä.  Uuden Helmet-Finnan mobiilikorttia ei tarvitse ladata mistään sovelluskaupasta. Jos sinulla on iPhone, avaa Safari-selain (tai Chrome, jos sinulla on sellainen iPhonella) ja mene osoitteeseen helmet.finna.fi. Tässä osoitteessa voit kirjautua omiin tietoihisi käyttäen kirjastokortin numeroa ja pin-koodia. Kun olet kirjautunut, löydät Oma tili -valikosta oman mobiilikirjastokorttisi, jota voit käyttää kirjastokorttinasi aivan Taskukirjaston tapaan.

Voit tehdä sivustosta kuvakkeen puhelimeesi.
1. Napauta Jaa-kuvakkeen toimintovalikko auki.
2. Valitse Lisää Koti-valikkoon
3. Voit muokata kuvakkeen nimeä ja napauta Lisää.