Unohdin kuka on se suomalainen kirjailija, joka kirjoittaa sarjaa J:llä alkavan kartanon elämästä?

Kysytty

Hei, unohdin kuka on se suomalainen kirjailija, joka kirjoittaa sarjaa J:llä alkavan kartanon elämästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Kysyt J:llä alkavan kartanon elämästä kertovaa kirjailijaa, mutta olisiko kyse sittenkin Hovimäen kartanosta?

Hovimäestä on kirjoittanut  tällainen kirjailijaporukka: Anna-Lisa ja Carl Mesterton, Kirsti Manninen, Jussi-Pekka Aukia.

Jos tämä on vastaus kysymykseesi, niin teosten saatavuuden löydät Helmet kirjastojen sivuilta https://www.helmet.fi/fi-FI/Lapset/Tiedonhaku tai Kirjastot.fi:n monihausta.

https://monihaku.kirjastot.fi/fi/

(lisätty 9.7.21) Kyseessä voi myös olla Tarja Jussilan Torpparin tytär Anjalan Junkkarilta ja sen jatko-osa Paluu Junkkarille.

Mikäli tämä on hakemasi, voit tarkistaa saatavuuden kirjastosi verkkosivuilta.

1 ääntä

Kommentit

Tarkoitatkohan Jalnaa? Mazo de la Roche, siis ei suomalainen. Minulla taitaa olla koko sarja, myyn mielelläni.