Tyttärelläni on myöhästymismaksuja maksamatta ja hän on matkoilla puoli vuotta. Miten voisin hoitaa nuo maksut helpoiten? MInulla ei ole hänen…

Kysytty

HEi,

tyttärelläni on myöhästymismaksuja maksamatta ja hän on matkoilla puoli vuotta. Miten voisin hoitaa nuo maksut helpoiten? MInulla ei ole hänen kirjastokorttiaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit käydä kirjastossa maksamassa tyttäresi maksut. Siihen ei tarvita hänen kirjastokorttiaan.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kerrotaankohan kirjastossa kenelle tahansa kävijälle, onko toisen asiakkaan palautus myöhässä tai onko hänellä maksuja rästissä? Työtoveri palautti pyynnöstäni kirjan, kun oli muutenkin menossa Pasilaan. Hän ei ollut käyttänyt automaattia, vaan oli jättänyt kirjan virkailijalle ja udellut häneltä tiedot mahdollisesta myöhästymisestä (ei ollut myöhässä, minkä toki tiesinkin).