Työpajatoiminnasta eteläsuomessa lähinnä kasvatuspedagogisesta näkökannasta sekä tavoitteiden näkökulmasta.tutkimustuloksia?onko tutkittu tulosvastuullisessa…

Kysytty

työpajatoiminnasta eteläsuomessa
lähinnä kasvatuspedagogisesta näkökannasta
sekä tavoitteiden näkökulmasta.tutkimustuloksia?onko tutkittu tulosvastuullisessa mielessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työpajatoiminnasta löytyy Linnea-tietokannoista, jonne pääset omasta opiskelukirjastostasi tai lähimmästä yleisestä kirjastosta. Tietokannan käyttö vaatii salasanan, joten et pääse suoraan omasta netistäsi.
Työpajatoimin* sana-haulla löytyneistä vastaukseen on poimittu Lindasta (korkeakoulukirjastojen tietokanta)Etelä-Suomea käsittelevät tai ne, joiden paikkakuntia ei viitteestä näy.

Bredenberg, Merja-Liisa, Lasten ja nuorten käsityökoulu- ja työpajatoiminta. Turku : Turun ja Porin läänin taidetoimikunta, 1992 (Turun ja Porin läänin taidetoimikunnan julkaisuja)

Myllymaa, Saija, Henkisestä kilpailusta työpajatoimintaan : kunnallinen nuorisotyö Ruovedellä 1946-1992. [Tampere], 1995 Nuorisotyön koulutusohjelman tutkielma, Tampereen yliopisto

Kivistö, Heli, Nuorten työpajatoimintaan osallistujat ja heidän toimintaansa vaikuttavat tekijät [Tampere], 1995 Nuorisotyön koulutusohjelman tutkielma, Tampereen yliopisto

Hämäläinen, Hanna-Mari, 11-vuotiaan tytön tapa prosessoida kudonnan suunnittelu- ja valmistustehtävä : tapaustutkimus lasten ja nuorten käsi- ja taideteollisuuden työpajatoiminnasta. Helsinki : Helsingin yliopisto, 1993 (Opettajankoulutuslaitos, Käsityönopettajan koulutuslinja)

Arminen, Olavi, Työpajatoiminta kunnissa. Helsinki : Suomen kuntaliitto, 1996

Kun Linda-tietokannasta hakua laajentaa hakemalla työpaja-asiasanalla tai sanahaulla työpaja*,viitteiden määrä nousee satoihin, joista tosin osa ei käsittele työpajatoimintaa. Myös tulosvastuullisuus tulee näissä viitteissä mukaan.

Voit myös kokeilla hakua Linnea-tietokantojen Arto-artikkelitietokannasta.

Omassa kirjastossasi on myös varmasti käytettävissä Aleksi-aikakauslehtitietokanta, josta löytyy viitteitä monista työpajatoimintaa käsittelvistä artikkeleista.

Käypä omassa oppilaitoksesi tai yleisessä kirjastossa, niin löydät runsaasti aineistoa.